魔髮奇緣 00001

魔髮奇緣 00013

魔髮奇緣 00019




魔髮奇緣 - I See the Light ( 我看見了光明 )


All those days watching from the windows
All those years outside looking in
All that time never even knowing
Just how blind I've been

那些日子我只能從窗口眺望
那麼多年 都在望著外面的世界
那麼長的時間我從來都不知道
我過去有多盲目


Now I'm here, blinking in the starlight
Now I'm here, suddenly I see
Standing here, it's all so clear
I'm where I'm meant to be

現在我在這在閃耀的星空下
現在我在這突然看見
站在這裡一切都是如此清晰
我發現注定該來到這裡


And at last I see the light
And it's like the fog has lifted
And at last I see the light
And it's like the sky is new
And it's warm and real and bright
And the world has somehow shifted

終於我看到那光芒
彷彿濃霧都散去
終於我看到那光芒
就像煥然一新的天空
如此溫暖真實的光芒
這世界似乎已經改變


All at once everything looks different
Now that I see you

剎那間一切看起來不一樣了
現在 我遇見了你


All those days chasing down a daydream
All those years living in a blur
All that time never truly seeing
Things, the way they were

那些日子 我追逐著白日夢
那麼多年 過著模糊空虛的生活
那麼長的時間我從來都看不清
事情真正的面貌


Now she's here shining in the starlight
Now she's here, suddenly I know
If she's here it's crystal clear
I'm where I'm meant to go

現在她在這星光中閃耀
現在她在這 我突然明白
只要她在這裡像水晶般清澈
我發現我注定該來到此地


And at last I see the light
And it's like the fog is lifted
And at last I see the light
And it's like the sky is new

終於我看到那光芒
彷彿濃霧都散去
終於我看到那光芒
就像煥然一新的天空


And it's warm and real and bright
And the world has somehow shifted

如此溫暖真實的光芒
這世界似乎已經改變


All at once, everything is different
Now that I see you, now that I see you

剎那間 一切看起來都不一樣了
現在 我遇見了你(妳)


Now that I see you

現在 我遇見了你(妳)

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    貓咪最可愛ゝω < 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()