桑島法子 - Somewhere ( 在某個地方 ) [ スレイヤーズ TRY . 秀逗魔導士 TRY 第3季 ED2 ]

作詞.作曲.編曲:田邊智沙 歌:桑島法子


Somewhere in the world
Somewhere in the dark
I can hear the voice that calls my name
Might be a memory Might be my future
Might be a love waiting for me

在世界的某處
在黑暗的某處
我能聽到呼喚我的聲音
也許來自記憶 也許來自未來
也許來自等待我的愛


Rock me gently
Hug me tenderly
Till the morning breaks and night fades away
I`ve spent my time in vain trapped inside pain
Don`t let me down,help me see the light

輕輕的敲動我
溫柔地擁抱我
暗夜逝去 清晨來臨
我在空洞的暗岩中痛苦地度過時光
請別讓我墜下 請讓我看見光明


Feeling bitter and twisted all along
Wading through an empty life too long
I close my eyes listen to the wind
Longing to belong to a higher place

自始至終都感到痛苦
走過千古空虛的漫長生活
閉上雙眼 傾聽風聲
渴望前往更高的地方


Let me hear your voice
Let me be with you
When the shadow falls down upon me
Like a bird singing Like a breeze blowing
It`s calling me
From somewhere in the world

當黑暗悄然來到我的身邊
請讓我可以聽見你的聲音
請讓我與你在一起
像鳥歌唱像風吹拂
那是從世界的某處傳來的
呼喚我的聲音


Feeling bitter and twisted all along
Wading through an empty life too long
I close my eyes listen to the wind
Longing to belong to a higher place

自始至終都感到痛苦
走過千古空虛的漫長生活
閉上雙眼 傾聽風聲
渴望前往更高的地方


Let me hear your voice
Let me be with you
When the shadow falls down upon me
Like a bird singing Like a breeze blowing
It`s calling me
From somewhere in the world

當黑暗悄然來到我的身邊
請讓我可以聽見你的聲音
請讓我與你在一起
像鳥歌唱像風吹拂
那是從世界的某處傳來的
呼喚我的聲音


From somewhere in the world...

從世界的某處傳來...




arrow
arrow
    全站熱搜

    貓咪最可愛ゝω < 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()